Pojízdná reklama jako skvělý prostředek sebepropagace?

15.12.2020

Propagace a reklama jsou v tvrdém světě podnikání naprosto zásadní k prosazení se na trhu. I když vyrábíte ten nejkvalitnější produkt nebo poskytujete ty nejlepší služby, bez kvalitní reklamy se o vás nedozví dostatečné množství zákazníků. Na reklamní předměty se specializuje renomované grafické studio nacházející se v západočeské metropoli jménem Plzeň. Pojízdná reklama je pouze jednou z mnoha služeb, které studio poskytuje.

Pojízdná reklama
Pojízdná reklama

Jak funguje pojízdná reklama?

Pojízdná reklama je dnes hodně populární mezi podniky vyrábějící produkty nebo poskytující služby. Auto nebo jiný dopravní prostředek se totiž nachází prakticky v každé společnosti a byla by obrovská škoda nevyužít jeho potenciál. Služební vozidla můžete opatřit krásnými polepy, podle nichž vás zákazníci okamžitě poznají. Polepy automobilů jsou vysoce výhodné, protože se pomocí pojízdné reklamy můžete prezentovat i tam, kde byste své billboardy nebo plakáty umístit nemohli.

Jsou polepy dostatečně kvalitní?

Tisk polepů na auta není technologicky tak jednoduchý, protože pojízdná reklama klade speciální požadavky na odolnost a životnost. Renomované grafické studio však na polepy využívá výhradně kvalitní fólie s životností od dvou do deseti let. Moderní doba umožňuje grafikům navrhnout polepy všech druhů, od jednoduchých nápisů či logotypů až po složité obrázky.

Jaké další služby nabízí grafické studio?

Polepy můžete umístit nejenom na motorová vozidla, ale také na orientační systémy. Malá samolepka na šanonu sice není při reklamě tak důležitá, ale je to hezký detail při podepisování klíčových smluv. Světelná reklama je dalším způsobem sebepropagace, s nímž vám poradí zaměstnanci renomovaného grafické studia. Oproti polepům na auta je světelná reklama o dost nákladnější, a navíc je statická. Kvůli tomu může oslovit pouze omezené množství potenciálních klientů.

Máte firemní automobil? Nechte si vytvořit jedinečný polep a používejte auto jako pojízdnou reklamu. Za minimální náklady oslovíte obrovskou masu lidí, díky čemuž zvednete prodejní čísla do uspokojivých hodnot.